سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان

  • کد خبر: ۲۳۲۸۶۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان
مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به بیمه رایگان پنج دهک اول درآمدی و تخفیف‌های اعمال شده برای دهک‌های شش تا ۹ درآمدی، در عین حال جزییات تغییرات ایجاد شده در حق بیمه پرداختی دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی برای سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جمشید شایانفر تاکید کرد: حق بیمه دهک‌های اول تا پنجم درآمدی همچنان رایگان است و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی همچنین گفت: براساس مصوبه هیات وزیران حق بیمه پرداختی برای پوشش بیمه سلامت مشمولین ۵ دهک اول درآمدی رایگان و برای سایر دهک‌های درآمدی بر اساس نتیجه ارزیابی وسع می‌باشد.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: برای مشمولین دهک شش درآمدی، ۲۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ سالانه برای همین دهک ۳۸۷ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: برای مشمولین دهک هفتم درآمدی نیز ۳۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۴۸ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۵۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

شایانفر اعلام کرد: برای مشمولین دهک هشتم درآمدی نیز ۴۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۶۴ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ سالانه برای همین دهک ۷۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، افزود: همچنین برای مشمولین دهک ۹ درآمدی هم ۵۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۸۰ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۹۶۹ هزار تومان است.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای دهک ۱۰ درآمدی نیز صد درصد حق بیمه توسط خود فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ سالانه آن یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->